Jumaat, 26 Jun 2015

jerawat!!!!aku tak sayang hang la,jangan la selalu membiak dimuka aku..pergi la kat muka orang lain sama...aku pakai macam-macam produk tu bukan kerna aku memandikan mu bagi kamu tu bersih,tu tektit aku menghalau mu la...tolong la faham jerawat oii....kalau duduk diam-diam takpa,ni kau membiak pulak kat muka aku...tahu la muka aku ni gelap and berminyak,jngan la anggap ini tempat untuk pembiakan jerawat...aku lepuk japgi..
#meren
#terlampaugeramnanjerawat
#jerawat ngada-ngada

5 ulasan:

  1. Try pakai Tea Tree from Body Shop. Berkesan jugak. Lebih2 lagi yang baru nak naik tu kan. kalau kita pakai bedak pun, benda alah tu boleh sapu selepas pakai bedak. Dah lupa dah nama dia apa, tapi dia ala2 lipgloss.... =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. klu muka oily pun menjadi eh tea tree oil tu ea?

      Padam
    2. saya da try da tea tree tu,ok la jugak tapi saya ni cepat jemu nan sesuatu produk..pakai sekejap2 je...he he...tu jerawat suka membiak kt muka saya sbabnye diorang seronok dpat rasa
      macam2 bahan kimia...

      Padam
  2. wah marahnya diaa. sama la kita pon ada jerawat degill

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he..xmara sangat la u...geram sangat nan jerawat ni,..]

      Padam