Sabtu, 20 Jun 2015

bangun sahur tadi aku niat nak study lepas subuh,so aku bngun la mndi,and than lepas da solat subuh  aku duduk atas meja study,fikiran aku mula teganggu,aku bingung mau start study subjek apa dulu yup....5 min berlalu,bru idea datang...aku teringat ada orang pernah cakap lepas subuh ni elok menghafal la..sO,aku pon buka la buku bio...20 min berlalu,syaitan da mula  buat celak,nk bgi cntik la kononnye...katil plak seperti memanggil manggilku,katanya rindukan aku,tak boleh ditinggalkan walaupon sesaat..so lovely katilku ni..aku kan mudah cair,aku tutup buku aku tu and said wait me katil...buku kata jngan tinggalkn aku,pndang la aku lagi...haish,aku pon da pening mna satu yg harus ku pilih,katil or buku..disebabkn mata aku dicelakkan oleh syaitan and katil merinduiku,aku pon memilih katil...sian buku..and aku kata pda buku time exam kite jmpa lagi yup...katil senang melihat aku kembali bersamanya...aku nak dekan sem ni tapi napa aku memilih katil dari buku,aku sedar aku memilih benda yg salah tapi........MALAS........

7 ulasan:

  1. fighting! good luck! u can do it!
    singgah menabung sini :)

    BalasPadam
  2. good luck ayu..bukan awk je selalu ade rasa malas..semua orang pn macam tu..huhu tp sbenarnya once bila perasaan malas tu dtg,...kita kene cepat2 fikir apa EFFECT akibat kemalasan kita tu...inshaaAllah kite akan jd bsemangat balik...ni yg una try buat bile una rase malas..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya Allah..klau lyan lgi mlas tu mmg tak da dismiss la..he he...thanz sbab wish..

      Padam
  3. Syaitan dah kena rantai tau, sebab lain tu. Hehe ^-^

    BalasPadam
  4. oow..ye tak ye gak an....ada sebab lain la kot...

    BalasPadam
  5. saya ada tapak iklan free. saja tanya kot-kot awak nak letak url blog awak kat saya. atau apa sahaja iklan. yang penting tapak tu FREE. hehehee http://www.vetovirago.com/p/tapak-iklan.html

    BalasPadam